2007. január 21., vasárnap

Első napok az ismeretlenben

Hola! Azaz üdv mindenkinek! A hétvégén szerencsésen megérkeztem Barcelonába és megtaláltam a szállásom.belátásEgy kedves kolumbiai csaj (Juanita) szobáját fogom elfoglalni pénteken, amikor egy hónapra hazautazik, addig is egy kanapénak mondott ágyon kaptam helyet egy központi szobában.

Szinte minden innen nyílik, kezdem is. Utazás a koponyám körül! Az ágyban fekve hasamon a laptoppal, 12 óránál van egy kis folyosó amiből balra jobbra nyílik Neva (olasz lány), a másik albérlő szobája, balra lólépésben pedig a bejárat. Szintén balra, de kicsit közelebb nyílik a lépéstakarékos fürdő. A körbetekintést folytatva a fejjemmel ellentétes sarokban nyílik a konyha.
Ezzel merőlegesen szintén van egy ajtónyílás amin keresztül a "nagyszobába" lehet eljutni. Ez egy kb 3*5 méteres télikert/üvegház szerűség, 2 külső oldalán végig ablakkal. A syoba végén nyílik egy szép nagy tetőterasz.
Körbérve 9 óránál nyílik Juanita és barátja szobája. Remélem sikerült elképzelni.

A lakás egyébként itt van. A Plaza Espanya-tól nem messze a Paral-lel úttal párhuzamosan.

Vasárnap olvasgattam a Julitól kapott könyvet (Csapó Gábor - Szerelmeim), amikor megéheztem pedig lementem kajáért. Mikor máskor. A kisboltban a pénztár mögött indus kolléga fogadott, de azért vásároltam nála...

Találtam valami spanyol omlett féleséget, mivel ártalmatlannak tűnt, a helyi specialitások közül beválalltam elsőnek. 1 centi vastag kistányér méretű előre elkészített hagymás omlett. Méretéhez képest elég laktató volt, nem egy Milánói borda, de egy Borzacskával felér, főleg ha az új fekete csaj méri az adagot... Ki is dőltem egy kis siestára...ami állítólag csak legenda, de sebaj.

Három-négy felé indultam el egy körsétára a városban, leballagtam a munkahelyig és bemértem a menetidőt. 30 perc háztól házig. Úgyhogy liftezéssel és szuttyogással holnap kell majd 45 perc.
Útközben találtam egy szimpatikus kis parkot, ahol lehetett kosarazni, focizni, gördeszkázni, graffitizni!! Igazi kosaras arcok nem nagyon voltak, csak egy bőgatyás műmájer streetballer kölyök meg a barátnője bénáztak. Visszafelé a Plaza Catalunya felé (ezt már nem linkelem be, majd megkeresitek :D) tettem egy kört, feltérképeztem a boltokat és betértem egy Starbucksba. Rengeteg női ruha bolt van, de azért találtam férfit is.

A távhő állítólagos hibája miatt első kézből tapasztalhatom a relativitást is, mivel az utcai kellemes 17 C fok a szobában már elég gyér. Főleg a pesti gatyarohasztó meleg után. :)

A viszont látásra. (Megint felvétel lesz a Komlósi Oktatási Stúdióban, Cápit sajnos idén sem fedezik fel, iwiw-en hirdetnek gőzerővel.)

Címkék: , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal