2007. szeptember 3., hétfő

Barca - Inter utólag

Bizony a helyszínről szemlélhettem a játékot. A Gamper kupáért vivott sör-virsli meccset. Természetesen nem vártam nagy hajtást, de az inter mindent alulmúlt. Nyugodtan parádézhatott a Barca. Általában nem szeretem a tét nélküli meccseket, de ez egy jó hangulatú szezon előtti piknik volt. A stadion tetszett, sokkal kisebb volt mint képzeltem: 95 ezres, de szinte kisebbnek érződik mint a Puskás Ferenc stadion. Második legolcsóbb jegyünk volt, de így is 10-15 méterre ültünk a szögletzászlótól.

Mától lehet klubtagoknak jegyeket venni a La Liga meccsekre, Reggel 9-kor mikor néztem még nem volt semmi meghirdetve, mostanra (este 11-kor) a Reál ellen már elkelt az összes jegy. :(
Marad a Sevilla meg a Valencia, remélem reggelig még maradnak jegyek, megvárom Sankát aki már durmol.

Szakmai szempontból megállapítható hogy Yaya Toure jó barátságban van a labdával, és Giovanni Dos Santos se rossz. Azért a kicsinek van még mit tanulnia az önzetlenségből: az 5-ösön mellette álló Henry helyett belerugta a kapusba a labdát kifacsart helyzetből. Henry még 10 perc múlva, az öltözőbe menet is leteremtette, jogosan.
Filkor a második félidőben pályán volt: "nem volt rosszabb mint a többi", ami igaz is, de nem jelent semmit mert a többi se nyújtott semmit. Crespó annyira eltűnt hogy csak akkor vettem észre mikor lecserélték több mint 1 félidőnyi játék után. Emlíétésre érdemes játékosuk a 45-ös számú volt, sok labdát kapott, talán egyedül ő igyekezett, de rengeteget el is vesztett. Ezzel azt érte el hogy szarul játszott, de szimpatikusan.

update: a Lyon-ra és a Valenciára megvannak a jegyeim.

Címkék: , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal