2007. szeptember 10., hétfő

Joan Nani Roma


Kíváncsi vagyok hányan ismerik fel a kép alapján... és név alapján?... Joan "Nani" Roma-val utaztam a BCN-BUD-BCN vonalon oda-vissza. Én lagzira mentem, ő nem tudom hova... Odafelé nem nagyon ismerték fel, legalábbis senki nem ment oda hozzá fotózkodni, de visszafelé már kellett pózolnia 1-2-t. Én végig inkognítóban maradtam senki nem ismert fel :)

Igaz Dakart se nyertem mint ő. (motoron 2004-ben) 2005-ben már autóval vágott neki, 6.-ként végzett, tavaly pedig 3. lett egy Mitsubishi volánja mögött. NaniRoma.com, wikipedia

3 megjegyzés:

Blogger Cápi írta...

Tsáó!

Hát, én fotóról nem ismertem föl, csak névről ismerem Romát! Viszont Téged fölismertelek a lagziban. Nem jött össze a teljes inkognitó...vagy úgy is mondahtnám, h jobban védekeztél a konyakkóla manó támadása ellen, mint Andriska és Rolika! :)

...és ha jól emlékszem valakik viszont beöltöztek Romának a lagziban, ha ő nem is volt ott! :)

2007. szeptember 14. 14:32  
Blogger Marci írta...

nehezen esett le hogy miért öltöztetek Romának :)

2007. szeptember 14. 14:40  
Blogger Cápi írta...

De a lényeg, h leesett! :)

Igazából azért látogattam ide, h megbiztonyosodjak, h jól emlékeztem és van jegyed a ma esti Lyon meccsre! Jó szurkolást!

Mi itthonról a tv elől nyomjuk majd...

Én egyszer láttam egy olyan Barca- Real meccset, ahol az egyik szurkoló az első sorból úgy ugrott egy rosszul beívelt labda után, h bele esett a pályát és a nézőteret elválasztó kisebbfajta árokba (azt nem tudom h ez milyen mély, de akkor a lassításból úgy tűnt, h elég nagyot esett). Elég mókás volt!

Szóval Marci, fel van adva a lecke! :))

2007. szeptember 19. 14:17  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal