2007. április 5., csütörtök

Új bejegyzés

A múlt héten befejeztem a márciusi munkámat, kedden pedig tartottunk egy konferenciabeszélgetést ahol bemutattam a leendő usereknek mit műveltem.

Egyelőre ez azt szolgálja hogy a későbbi felhasználók képet kapjanak a rendszerről, és jobban meg tudják fogalmazni az igényeiket, hangsúlyozottan nincs support nem tesztelt, stb. Mivel még nem is elvárás hogy tökéletes legyen, ezért nem lesz tragédia ha hibát találnak, de azért remélem tetszeni fog nekik.

Közben mégegy embert kirúgtak, hullanak itt a fejek úgyhogy jobb lesz vigyázni! Probálok majd nem csak lélekben ideérni 9-re. :)

A clickair új járatot indít Budapest-Barcelona között, jelenleg még elég jók az árak! Amúgy elég szar az idő már egy ideje ezt az időszakot nem ajánlom a túristáknak! Esőkedvelő trópusi növényekek ideális. :)

Múlt hét pénteken elmentem a kollégákkal sörözni, végül egy olyan helyen kötöttünk ki ahol az ital árak kb fél óránként úgy változtak mint a tőzsdén a részvények ára. Szerintem azért egy kis csalás volt benne mert a Heineken-en kívül, látszólag szinte minden lefelé ment. A Heineken korsók jól forogtak aznap, 2 óra felé 4,05-ös árfolyamon hagytam ott a kereskedést.

Boti említette hogy gyenge a felhozatal a Szigeten, lehet hogy igaza van, de őszintén szólva nem sok zenekart tudnék ajánlani akik feldobnák a kínálatot. Pl a Faithless nem rossz, bár negyedszer lesznek. A Placebo se rossz, de koncerten elég haloványak voltak. A Linkin Parkkal pár évvel le vagyok maradva :), de lehet hogy ez a Szigetnek csak előny. Korábbi névtelen fellépők közül tetszett a Dreadzone, akik délután 4 kor is jó hangulatot csináltak, és a KFT is fergeteges volt!

Címkék: ,

1 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Szerencsére azóta egy keveset javult a helyzet: egyik nagy kedvencem, a Tool is jön. Miattuk döntöttem úgy, hogy veszek hazamenős hetijegyet, és akkor már megnézem a kevésbé érdekes, de még érdeklődésre számottartó bandákat is.

2007. április 15. 17:15  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal