2007. március 19., hétfő

Fakanál 1.5

Tegnap készítettem kaját "vedell.a bistec"-ből. Én valami marha steak-nek vettem, de a google nem tudta mi az a vedell(a), remélem azért nem kutya! Megint pofon egyszerű kaját terveztem el: vedella, borsos barnamártással héjába sült krumplival.

Manuális barna mártással elsőre nem akartam kockáztatni, inkább vettem félautomatát, egy tasakost 1,2-ért. Pedig 2-ért már konkrét mártást kínált ugyanaz a cég! 2 deci felmelegített vízhez kellett hozzákeverni a port, ezt még sikerült nekem is 0,8 euróért.
Előtte persze megsütöttem a vedellát, sok borssal meg kis sóval. Krumplit eleve szépet vettem nem is volt vele sok probléma, átöblítés után kis celofán, aztán be a sütőbe kb 40-50 percre. A húst megkóstoltam magában is, nem volt valami jó, de a mártással együtt fenomenális lett!

Már fél 11, ideje elkezdeni dolgozni!

1 megjegyzés:

Blogger Amanda írta...

áprilisig derítsd ki, hogy valóban nem kutyahús-e, mert szeretném ha ezzel várnál:-)

2007. március 19. 11:48  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal