2007. február 16., péntek

Danke schön Dirk!

Az NBA Fantasy ligában a héten Cápi ellen játszottam. Már az előzetes esélylatolgatások szerint is hatalmas csata volt várható, és ez be is igazolódott!

Az All Star meccs miatt, a renkívüli hét utolsó napja előtt 3 büntetővel és 9 lepattanóval vezettem összesítésben 8-6-ra. De a Sharksnál még szerepelt az MVP címre is esélyes Dirk Nowitzki.

Dirk szezonátlaga eddig: 7 büntető, 9,5 lepattanó
Ehhez képes tegnap este: 0/0 büntető, 8 lepattanó...

Ez a győzelem erőt kell adjon a sérülésektől súlytott Borzaknak! Hajrá!

2 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Én is köszönöm DIRK!...de én csak így magyarul!
A héten pihenőt szavaztam neki, h kipihenje a sokkot, az All-Star gála hárompontosdobóversenyében is csak a harmadik hely jutott neki, a tavalyi bajnoki címe után!
DIRK! Guten morgen!!! Ébresztőőő

2007. február 20. 8:02  
Anonymous Névtelen írta...

Ja, az aláírás elmaradt...

Cápi

2007. február 20. 8:03  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal