2007. február 11., vasárnap

Nyomozás

A múlt héten elkezdtem esténként néha TV-t nézni: Csináljuk a fesztiválttal kezdtem, majd az Este, Szólás szabadsága.
Kordáék egész jók voltak, nem valami spontán, nem újdonság, "not rocketscience" de a zenék elviszik a műsort. Örömmel láttam a Szájbergyereket, remélem valahol a surranópályán feltűnik a Wind-szörny is!
Olvastam, Feri meg bögrét simogatva egy hétig magyarázkodott Fridinél. Ha az egész hetet nem is néztem végig, de a pénteki összefoglaló adást benyalást benyomtam a vasárnapi sziesztára. Három perc után épp kezdtem volna elaludni mikor ismerős arc tűnt fel! Hihhetetlen arcmemóriámmal félálomban is egyből kiszúrtam. Neem, nem Kepes András hasonmása volt! Nem is Gyárfás Tamás, és nem is Margaret Thatcher.
Azonnal műveleti területté nyilvánítottam a szobámat és rákerestem Schein Gáborra. A harmadik találatból ki is derült hogy ő a szembe-szomszédunk! Igaznak bizonyultak tehát a lépcsőházi pletykák hogy valami nagy író...
Radnóti-díj 1998.
Szép Ernő-díj 2005.
József Attila-díj 2006.
Ezt is megoldottam, hamarosan a Park Güellből jelentkezem, sok fotóval.

* mégis csak este lesznek fotók.

4 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Marci!

Most te vagy az, akit megtaláltunk a Skype-on vagy nem te vagy? Választ vár a Bedecs-család.
péter és Ilona

2007. február 11. 19:51  
Blogger Marci írta...

Nem én vagyok. Legalábbis nekem nem jelzett. De jogos, én se találtam meg saját magam. :)
De szerencsére Amandánál fel voltam véve.
horvath.marton a skype azonosítóm és most beállítottam a tartózkodási helyemet is. De mindjárt rátok keresek én is.

2007. február 11. 19:58  
Anonymous Névtelen írta...

Hát,Margaret Thatcher-téren nem vagyok szakértő,de a Kepes hasonlóságot kár lenne tagadni!
Jók lettek a képek,ilyen időben szívesen elácsingóztam volna értük egy negyven percet!na de majd nyáron..
puszi

2007. február 13. 22:23  
Anonymous Névtelen írta...

Pedig Margaret Thatcher téren kemény edzőtáborban vettünk részt...ejnye Eszti!
Bár, való igaz, h elég régen volt, de azért mégis...:)

Cápi

2007. február 20. 8:07  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal