2007. február 5., hétfő

Megint hétfő...

Nem is az hogy még sok nap van hátra a hétből, de ma valahogy nincs kedvem dolgozni. Lassan 4 óra és még nem sokat csináltam a létfenntartáson kívül. Ez is valami. :)
Kiolvastam az internetet is, megnéztem a Borzakat, stb stb.

Gondolom nem sok mindenkit érdekel hogy milyen teljesen hétköznapi dolgokat csináltam hétvégén, de van időm és leírom. Szombaton délig aludtam, négyig pedig az ágyban feküdtem.

Este felé elindultam sálat venni. Előtanulmányként még az ágyban megnéztem a Lonely Planetes könyvből - amit Mártitól kaptam - hogy hol van szerintük a bevásárló negyed. Könyvből és tapasztalatból: a Paza Catalunyánál érdemes kezdeni, ha a Rambláról jövünk fel akkor balra kell kanyarodni, a kanyaríven itt 100 méteren belül 4-5 női márka képviselteti magát (Mango, Zara, többi nem jut eszembe). Palik Lászlónak mondom, ha esetleg háttal jönne, akkor jobbra!
Kis kitérő után induljunk el a Plaza Catalunya Ramblával ellentétes sarkába, ott kezdődik az igazi bevásárló utca. Passeig de Garcia, Diagonal, majd ismét balra az Avinguda Diagonalon.

Nem volt egyszerű sálat találni, a boltok többségében egyáltalán nem volt sál. Végre találtam egy viszonylag jó, egyszerű feketét, kis DG felirattal. Mondom nem gond, annyira nem gáz, erre 60 euró volt. Pedig ez a bolt kb olyan stílusban volt berendezve mint a Skála.
A Versace kirakatról viszont már látszott hogy nem engem céloztak meg, vagy ha igen akkor nem talált. Végül sok akciós 50-60 eurós után találtam egy 21 euróst. Olyan 20 perc alatt sikerült is eldöntenem hogy megveszem. :)
Csak százasom volt, adtam az eladónak 101-t, gond nélkül elvette, bütötte a 101-et és visszaadott 82-t. Kiderült hogy csak 19 volt (10% engedmény), de nem háborodott fel mint egyes magyar eladók tették volna...

A vasárnap még ennél is unalmasabb volt, délben lerohantam a fodrászhoz, hátha egyig nyitva van, de nem. Ennyi... meg egy bambi.

*Látom azért a Kopint-Datorg-nál sem kell megszakadni :). Ki dolgozik ott?

1 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Szia Marci! Itt Klári.( Tóni...) Elkapott valami influenza, itthon maradtam, és gondoltam megnézem az iwivet, amit hetek óta nem láttam, onnan találtam ide a blogodra. Nagyon megörültem neki, hogy hétfőn munka közben írsz, mert Péter pont tegnap mondta, hogy bezzeg Marci, Barcelonában azt tapasztalta, hogy munkaidőben nincs internetezés meg ilynek, ott mindenki dolgozik. Most, hogy olvastam ezt a bejegyzésedet, egy kicsit megnyugodtam...:-) Ha van rá időd hétvégeken, ajánlom figyelmedbe Besalut, nagyon helyes kis város, ha jól emlékszem nincs túl messze Barcelonától, a Pireneusokban.

2007. február 7. 15:33  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal