2007. február 17., szombat

Népítélet - A világ legnépszerűbb roadstere

"Rossz tulajdonsága? Talán csak annyi, hogy az alsó tartományokban nem úgy húz, ahogy elvárható lenne, de mondjuk, hogy szarok rá. Egyrészt harminc felett már kinőttem abból a korból, hogy felszaggassam az aszfaltot, másrészt nem kell állandóan a km órát bámulnom, hogy mennyivel léptem túl az ötvenet. Kényelmesen elporoszkálok vele a városban, a városon kívül meg odalépek neki. Komolyan mondom, hogy más rossz tulajdonsága nincs."

"A legdurvább az volt, hogy nyaranta heti 3-4x lementem a balcsira, vagy bárhova csak azért, hogy vezethessem. Csajozni iszonyat eccerű volt vele, szinte semmit sem kellett tennem... MINDENKI megnézte, vagy őszintén, vagy csak a szeme sarkából, de nem volt kivétel."

"Mindenki megnézni :) ha van rendőr tuti megállít :("

"Imadom. Kicsit tobb erovel az idealis fiatal par auto. Nem ezzel kell nagybevasarolni, de en ugyis a kis boltokat szeretem..:-)"

"Az úttartásról annyit, hogy "Befekszik, mint cica az ágyba!""

"Egyébként az első télen még garázsba tettem, a második alkalmával vettem rá négy lemezfelnin téligumit, rácuppantottam a keménytetőt, és hóban-fagyban is használtam. Jó móka volt, nem kellett kézifék a hóban való pörgéshez, de kabátban már tényleg kurva nehezen fértem el benne."

1 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Na, hát, én a "Megjegyzések"re reagálnék...engem lehet h érdekel a barcelnai Moto GP futam, illetve pontosítok: biztos, h érdekel, és lehet h el is megyek megnézni!

Persze, konkrétumot még nem tudok mondani, de igyekszem időben eldönteni!

Cápi

2007. február 20. 8:11  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal