2007. február 2., péntek

Business Objects

Back to work. A héten Business Objects "Proof of Concepts" (BO PoC) folyt, ami végülis abból állt hogy a BO embere(i) bemutatták mire képes a szoftverük. Állítólag fél milló euróba kerül a licensz, úgyhogy elhihetitek hogy felkészült embert küldtek. Nagyrészt sikerült is teljesítenie a követelményeket.
Ezt egy értekezleten nyugtáztuk ahol minden fejes ott volt, és egy páran majdani fejlesztők. A BO-sok nem kockáztattak, a végső értekezletre küldtek: egy dzsigolót, egy svéd szöszit, egy buzit és egy tapasztaltabb vezetőt.
Minden ízlést kielégítettek. :)
Ha ez még nem lett volna elég, tegnap este meghívtak egy vacsorára is. Egy állófogadás szerű dolog volt, az "étterembe" ki voltak téve egy hosszú pultra a kis szendvicskék (pincsosz) pálcikára szurkálva, mindenki választhatott ízlése szerint, a végén a pálcikák után kellett (volna) fizetni.
Az italpult is önkiszolgáló volt, de ezzel sem volt gond. Ilyen gyorsan ritkán tolják elém az újabb pohár sört, a meggyőzés ezen módját is bevetették a BO-s küldöttek.
Engem meggyőztek :)

Tegnap Petertől hallottam egy jó történetet a "bemutatással" kapcsolatban. Az angoloknál az egy ujjas bemutatásra rá lehet tromfolni a kettővel! Állítólag az már elég durvának számít. Onnan alakult ki, hogy réges régen az angolok lenyilazták a franciákat, ezért azok levágdosták az angolok egyik újját, hogy ne tudjanak többet nyilazni. Ezért akinek megvolt mind a 2 "nyilazó" ujja, az büszkén mutogatta a franciáknak hogy "lenyilazlak" vazze. Remélem érdekes történet volt, amolyan Vámos Miklós féle, régimódi történetmesélős.

Ez a poszt nagyon hosszú lesz, jókor szólok mi? Mikor már a felénél tartasz. Szóval a héten minden nap a csapat egyik tagja előadást tartott a többieknek szakterületéről, eddigi tapasztalatairól, tippekről trükkökről. Én ma kerültem sorra, két kolléga visszament svédországba, Jorge pedig elfoglalt volt, úgyhogy csak a maradék kettőnek mondtam el az előadást. Maga az anyag szerintem egész jó volt, az előadásban még kell fejlődni.

Közben olvasom hogy megy a "mozgolódás" otthon. Kósa Lajos után én is határozottan visszautasítom hogy tudtam volna a kordonbontásról. Egyébként is kizárt dolog, mert nem tudom.

Címkék: , , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal