2007. április 16., hétfő

Mustáros-mézes tonhalsaláta, Flan és Pan

Húsvét hétvégén ettem ilyet az egyik tapaszozóban, jó volt a meglepő kombináció. Ezért ma kipróbáltam. Eddig se csináltam bonyolult ételeket, most sincs másként. Az étel neve magában hordozza a komplett receptet is. Csupán arra kell figyelni hogy: csak kiváló minőségű alapanyagokból dolgozzunk, ahogy Laci bácsi is megmondta! A mustár, magos dijoni. A tonalhal pedig minnél olajmentesebb, és minnél jobban egyben van, annál jobb. (Majd még kísérleteznem kell a márkákkal.)


Ha spanyolost szeretnétek akkor köretnek a pan-t ajánlom. (bagett)

Desszernek pedig flant. Ami egy helyi édesség. Vaniliapudinghoz hasonló, karemellel leöntve. Nem nehéz elkészíteni, de még ezt is el lehet rontani! Készen lehet kapni a boltba, de a pohár alján van a karamell! Gyengébbek így eszik, mint a joghurtot, de ki kell fordítani egy tányérra.

Címkék:

5 megjegyzés:

Blogger Cápi írta...

Nah, most már így jelenek meg...jól beregisztráltam!

És csak annyit akarok ide írni, hogy már eddig is éhes voltam, mivel egy élménydús tel.konf. miatt lemaradtam az ebédről (és nem is terveztem pótolni), de most már muszáj lesz, mert a kép láttán nyáltócsa van alattam...
Na, meg szóvá teszem, h a mézről nem esett szó! Az milyen legyen??? és hova kevered? A mustárhoz? A zonhalhoz? Vagy egy nagy bödönbe az egsézet, összerázod és kész?!

2007. április 17. 13:21  
Blogger Cápi írta...

-z +t

2007. április 17. 13:22  
Blogger Marci írta...

A méz csak legyen kiváló minőségű, ott volt szó róla.

Gyengébbek kedvéért: a mézhez kell keverni a mustárt. :) és a tonhalsalátára kell csurgatni.

jó étvágyat!

2007. április 17. 13:45  
Blogger regina boros írta...

érdekes jó blog, na mekkora lúzer vagyok, joghurtosan ettem a flant rendszeresen, valahogy csak nekiestem. Pedig tudtam, hogy kell, jobbfajta menü végén rakták már elém.
köszi a bejegyzést is a blogomba :)

2007. április 18. 22:46  
Blogger Marci írta...

érdekes... :)

gyengébb pillanatomba' én se borítom ki :)

2007. április 19. 9:29  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal