2007. április 23., hétfő

Sant Jordi nap, vagymi

Ma könyvnap van Barcelonában, azaz csak félig. A lányok könyvet vesznek a fiúknak, a fiúk pedig virágot a lányoknak. Lehet hogy ők már unják a könyvet, vagy így egyezett meg a könyv és virágárus lobbi/maffia.
Ebből az alkalomból elhatároztam hogy beszerzek egyet én is, és el is olvasom! Legalábbis olvasgatok belőle. Hetczinek (gimis osztályfőnök) úgyis tartozok még egy csillagászati könyvvel, ráadásul abban sok a kép is. Asszem fizika órán mondta mindenkinek hogy 5 éven belül vegyünk egyet. Az 5 évből már kifutottam, de szerintem ez nem fogja meglepni. (Véletlenül se ajándékozzon senki ilyen könyvet nekem, nem azért írtam.)

update: úgy látom ma van Jordi nap (katalánul), azaz Jorge (spanyolul), George (angolul), György (magyarul :))

Boldog névnapot Balog Gyurinak és Dujcinak!

A könyvajándékozást lehet hogy a György-lobbi/maffia tette egy nappal előrébb, hogy ne lehessen egybevonni...

elfelejtett: természetesen Korda Gyurinak is boldog névnapot! Itt hallagatható.

Címkék:

3 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Szia!
Jó ez a "Sant Jordi nap,vagymi"!Bár még csak félig ünnepelted meg ahogy olvasom,a lányok(legalábbisén) várják a másik felét!:)
még 2megjegyzés:szónélkül hagytad Talma szereplését?!
és hova tűnt Rock and Roller?!
puszi

2007. április 24. 9:46  
Blogger Cápi írta...

Na, és Korda Gyuri???!!!

...all in!!!

2007. április 24. 11:37  
Blogger Marci írta...

Rock and Roller lekerült, nem felet meg a minőségi követelményeknek. De ha kikap a Lakers akkor teszek fel egy jót.

2007. április 24. 22:48  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal