2007. január 30., kedd

Vásárlói kosár

Sokan kérdezték hogy milyenek itt az árak, ezért a könnyebb összehasonlítás kedvéért összeállítottam egy 'vásárlói kosarat'. Konkrétan az enyémet, bár a mai kosaram rendhagyó. Törekedtem arra hogy olyan márkák legyenek benne amit Magyarországon is kapni.
Heinz Ketchup 300ml...........................1,35
Maggi Lasanya......................................3,29
Cheetos 75gr.........................................0,95
Findus fagyasztott cucc (lsd a képen).....2,99
Saját márkás edami sajt 200gr...............2,29
Tej........................................................0,77
helyi dobozos sör.................................0,65
Coca-cola 0,33l....................................0,45
Vitalinea yoghurt 4db...........................1,65
Szeletelt Filézett csirkemell 1kg.............5,99
befőttszerű zöldségkeverék 720ml........1,99
Flora margarin 250gr...........................0,97
ajándék nekem: forró almástáska..........2,85

amit nem most vettem:
bagett...................................................0,70
10-es tömegközlekedési tömbjegy.........6,90

Jó számolgatást, értesítsetek hogy hány százalék a különbség! Én megeszem a lasagnát! :)

Címkék:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal