2007. február 21., szerda

Teljesítmény a köbön

Tegnap esti meccsnézés közben rájöttem hogy Lampert Mónika a politika Iván Helguerája. Vagy fordítva, de inkább így mert Mónika csak szeretne olyan hasznos lenni mint Helguera a Reálban.
Ha valaki nem értené, a hasonlóság kettőjük között hogy egyik sem kiemelkedő tehetség/személyiség mégis olyan pozícióban vannak hosszú évek óta (H:1999, M:2002) ahol mások képtelenek megragadni ilyen olyan okokból.
Helguera mellet szinte mindenki kicserélődött Raulon kívül, elnökök, edzők, aranylabdások és reklámemberek jönnek mennek ő változatlanul benn van a kezdőben!!
Mónika ennél szerényebb képességekkel bír, de a miniszteri fizetését már idestova 5 éve veszi fel! Azért ez teljesítmény!

Tegnap egy ír kocsmában néztem a meccseket, közben pedig megtudtam Peter haverjától Gregtől, hogy euróba (hosszú távon), illetve még inkább jenbe érdemes most befektetni. A dollár szerinte nemigen fog erősödni.
A jen szerinte 30-40 napon beül sokat fog erősödni, mai állása:
1.00 EUR = 158.811 JPY
1.00 USD = 121.066 JPY
1.00 GBP = 236.117 JPY
1.00 HUF = 0.632573 JPY
Majd kiderül.

A mai meccs végeredményére tippek:
Peter: 2-1
Gerg: 2-0
Niel: 3-1 vagy 1-3
Marci: 1-0
Ez is kiderül hamarosan, várom a tippeket! Tájékozódásul itt egy indexes cikk. A Tippmixet csak azért nem ajánlom mert a tipográfiából kiderül hogy nem Cápi írta, ráadásul UEFA Kupás logót tettek be a BL meccshez.

*Robert Horry 6, azaz hat aranygyűrűje se semmi! A jelenleg aktív játékosok között ezzel vezet, de az örökranglistán se sokan tolonganak előtte.

3 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Javaslat: teljesítmény a köbön (nem tudom, hogyan kellene normálisan leírni).
No comment from you on the all star game?

TImi

2007. február 22. 9:39  
Anonymous Névtelen írta...

Hát, a tippelésről ugyan lemaradtam, de a cikket valóban nem én írtam, nekem az Inter-Valencia jutott, de ott szerintem jól sikrült érzékeltetnem a Valencia veszélyességét! :)

Azért mégis elküldöm a tippem (hátha nyitva maradt a portálod véletlenül, mint eccer eetedben a bwin...), szóval egy évnyi fizetésem teszem arar, h a Liverpool idegenben 2-1-re legyőzi a Barcát, sőt 1-0-ról fordít! :)

Cápi

2007. február 22. 10:58  
Blogger Marci írta...

Köszi a cím javaslatot Timi!

Az all star meccsről meg majd a következő postban, legalább lesz miről írni. Én nem vagyok olyan termékeny mint Cápi, főleg amit ma művelt. :)

Cápinak már írtam, de hogy mások is tudják, Cápi tippjét csak 1-es oddsal tudom elfogadni utólag. Magyarul megtarthatja az éves fizetését. De ő már annak is örült hogy "nyert"!

Pedig kb 30 percig jól álltam, csak védekezni kellett volna jobban! :)

2007. február 22. 12:09  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal