2007. március 11., vasárnap

Talma második lett Katarban

Talma a második helyet szerezte meg Katarban, csapattársa a spanyol Hector Faubel mögött. Engem meglepett hogy mennyire örült ennek a második helynek azok után hogy 1 hete folyamatosan mindent megnyert, csak a fő eseményt nem sikerült. De annyi legalább látszik hogy idén nem a motoron fog múlni a győzelem, bár sajnos ezt a második helyet is erre fogta Gábor. :)
Szerintem nagyobb rutinnal plusz egy kis szerencsével behúzhatta volna az első helyet. Ha már az utolsó körben azt a taktikát választotta hogy elöl megy, akkor szerintem meg kellett volna próbálni kb 5-6 méterre "ellépni". De az utolsó kört eléggé védekező motorozással tette meg (kanyar előtt mindíg behúzódott és védte a belső ívet), ezzel pont elment az a 3-4 méter amivel jobban jött volna ki az utolsó kanyarból és Faubel nem tud ennyire a szélárnyékában motorozni.
Hozzá kell tenni, hogy ha nem védekezik, akkor lehet hogy egy sima kanyarban beszúr neki Faubel és úgy megy el. De csapattársnak nem lett volna olyan könnyű biztonságosan betenni szerintem, a kettős Aspar kiesést pedig Faubel se kockáztatta volna.

Majd legközelebb, remélem jobban sikerül. Olvasói kérdésre válaszolva, kb 4500Ft- hozott a konyhára összesen Talma, mivel egy csekély összeg kivételével mindíg Top 3-ra fogadtam. Ha van egy elég esélyes győzelem, akkor érdemes top 3-ra fogadni a győzelem helyett. Jövő héten F1? (bizony, Ausztráliában)

Címkék: ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal