2007. március 11., vasárnap

Új szoba

Szombaton végre találtam magamnak szobát. Nagyon jó helyen van, jó környék és a munkahely is már gyalog elérhető kb 20 perc sétával.

Ez nem volt szempont de jól sikerült. Voltam egy távoli helyen is 250 euróért, de ott vagy túlfűtött lett volna a hangulat, vagy ajtót se nyitottak a megbeszélt időpontban. Egy másik helyen egyszerűen megadta egy 10 emeletes ház címét...A-B lépcsőház...kint a kapucsengőn még nevek se voltak. Valahogy bejutottam de "Marty" nevű levelesládát se találtam egyértelműen, és mivel este 10 volt, inkább nem kopogtam be minden lakásba. Egy Szabó László viszont lakott ott :).

Volt még olyan hogy a 12:04-kor feladott hirdetésre kb fél 1-kor leegyeztettem hogy munkaidő után, fél 7-kor megyek, de addigra már elkelt! Négykor megnézte az első érdeklődő és kivette. A tulaj régóta adja ki a szobát, és mindig elviszi az első érdeklődő. Pedig csak egy tiszta, szocreálosan berendezett szoba + közös konyha, fürdő, semmi különös.

Szóval amire sikerült lecsapnom: a tulaj srác lakik ott, egy holland csaj, és április 1-ig egy francia. Ők áprilistól tervezték a franciáét kiadni, de volt egy extra kicsi szobájuk amit kivehetek addig 150 euróért. Úgyhogy az első 20 napban spórolok a későbbi magasabb árból. Ja, a hirdetésben foglalt 360-hoz hozzá jön az internet 30 eurója... úgy látom én fogom fizetni a teljes számlát! :) De a szoba mint látjátok elég nagy ahhoz hogy ha a piros-fekete kisasztalt kitesszük középről akkor 2 matrac elfér! Sőt Cseki még a kanapén is kényelmesen elalhat. :)

Címkék:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal