2007. március 7., szerda

Munkakeresés

Sokan kérdeztek már a munkakeresésről, és gondolom a véletlenül idetévedőknek hasznos lehet ha találnak erről egy közérdekű postot. Ez következik.

Elsősorban a legegyszerűbb keresési módszer, amivel én is kezdtem: írd be a googlebe hogy állást szeretnél, hol szeretnél dolgozni és mihez értesz. Eredmény. Kezdetnek nem rossz, egyből kidobta az infojobs.net-et, nekem anno az infoempleo-t is. Elég sok egyéb munkát, lakást/szobát is lehet itt találni: loquo.com (ez kicsit gyengébb)

A keresetekről annyit, hogy csak amiatt nem érdemes idejönni, de amúgy igen. :)
A spanyol GDP 26.320$ per fő, a magyar 16.823$ volt 2005-ben a wikipedia szerint. Barcelona "gazdagabb" mint néhány más spanyol régió de azért nem egy UK. (Szerencsére az árak se.)

Majd esetleg kiegészítem még, de keresnek a skypeon. Addig is kommentben kérdezzen aki mer! Ha valaki 100 év múlva rátalál erre a postra és segítségére lesz az is kommentezzen egyet pls!

Címkék: ,

2 megjegyzés:

Blogger Magyusz írta...

Ha nem a pénzért, hát miért másért éri meg tartósan távol dolgozni a szülőföldedtől, a megszokott, bevált életteredtől?

2007. március 9. 16:54  
Anonymous Névtelen írta...

szerintem meg csak a pénzért kimenni gáz. nyilván van, aki a pénz miatt dobbant (hosszabb-rövidebb időre), de ennek a kritériumnak elég sok hely megfelel.

és aki csak bevált életterekben éli az életét, az egy utolsó nyomerák. persze biztos eljön az idő, amikor én is csak tévében akarok majd látni izgalmakat.

2008. október 2. 9:39  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal