2007. április 24., kedd

Talma és NBA

Talma szereplése jóindulattal is csak közepes, és nagyon szerencsés volt. Aki látta a futamot az észrevehette milyen rosszul vette az utolsó kanyarkombináció első kanyarját, féktávon az is elment mellette aki nem akart. Még a futam előtt Talma egy interviewban említette is hogy gondja van egy kanyarral, de nem gondoltam hogy ekkora... Ott rendszeresen olyanok előzték meg akik az előtte lévő egyenesben legalább 5-6 méterrel le voltak maradva. Simán kifékezték, lehet hogy a fékkel volt valami gond... a pálya többi részén jól ment, bár a motorja nem volt olyan erős az egyenesekben mint az előző futamon, ha azt az ominózus féktávot jobban veszi simán nyert volna.

Szerencsére a vetélytársaknak se ment. Hector Faubelt a számomra ismeretlen, de elég "Sato-san" motorozó De Rosa ütötte ki majden, pár körrel a vége előtt. Nem estek el de Faubel a 3. helyről jópár helyet visszaesett akkor. Bár még sikerült visszajönnie közvetlenül Talma mögé, az utolsó körben - szerintem technikai gondok miatt - nagyon visszaesett, végül csak 10. lett. Őszintén szólva Lukas Pesekre nem nagyon figyeltem, a végeredmény szerint 6. lett.

Összeségében szerintem nem sikerült eléggé kihasználni a vetélytársak gyengélkedését. Arról nem is beszélve hogy vesztettem egy ezrest azon hogy nem lett top 3-as. :)

Dwight Howard rugóra lépett Megkezdődött az NBA rájátszása is, az első meccseken a papírformán kívül 2-3 meglepetés történt. A legnagyobb az hogy az alapszakaszt legjobban záró (67/82) Dallas otthon kikapott a korábbi edzőjével felálló Golden State-től. Dallasban mindenki gyengén dobott, 35%-al nem lehet nyerni. Ezt azért még behúzzák, de ilyen játékal gondok lesznek a Suns ellen. Mellesleg szerintem ez a 2 csapat a legnagyobb bajnokesélyes.

Nuggets @ Spurs - kis meglepetés ez is, bár azért nem akkora. A Nuggets pont jókor állt össze, a szezon utolsó 10 meccséből 9-et nyertek. A csapat felépítése se rossz, van 2 dobógépük (Iverson & Anthony) és 2 átlag feletti nagy emberük (Nene & Camby). Keresvese se találtam többet, sajnos ennyi nem hiszem hogy elég egy bajnoki címhez. A Sunsnál és a Dallasnál olyan veteránok jönnek be a padról mint Jalen Rose (blogja) vagy Jerry Stackhouse. Érdemes elolvasni Rose eredménylistáját, nem semmi.
A Spurs pedig a szezon során sorra szállította a meglepetés vereségeket, úgyhogy egy idő után ez már nem is meglepetés. Idén se álltak össze, valamit változtatni kell mert ez már a második év ebben a felállásban ilyen eredménnyel. Nem rosszak, de bajnokságra nincs esélyük.

Heat @ Bulls - az amerikai sajtó próbálja beállítani mint meglepetés bajnokverést, egy ilyen O'neal-lal és ilyen Wade-del felálló csapatot nem nehéz verni, ráadásul a nagy veteránoknak megvan a bajnoki cím és már leeresztettek, ki is öregedtek. (Walker, Eddie Jones, Payton) Bár ők már évek óta elég gyengék, csoda hogy tavaly nyertek, nagyon nagy lehetőséget szalasztott el a Dallas. Lehet hogy vissza nem térő..., ezt a Suns-ot sokkal nehezebb lesz legyűrni.

Elég maratonira sikerült ez a post, ráadásul az olvasók többségét gondolom nem is érdekli. :)

St. Jordi update 2: a lányok ne nagyon reménykedjenek, ez egy spanyol ünnep. Nekem se volt szabadnap március 15. ;)

+ amint a kávészünetben megtudtam angliában nem is hallottak a névnapról, mint fogalomról.

Címkék: ,

3 megjegyzés:

Blogger Cápi írta...

Ó, dehogynem! Marci, engem érdekelt! Sőt, még egy-két újdonsággal is szolgáltál, mivel hétvégén nem néztem szinte semmilyen sporteseményt, mondjuk az eredményeket tudom! :)

2007. április 24. 11:46  
Blogger Marci írta...

Örülök neki. Jogos volt a Kordás észrevétel, útólag még képet és zenét is mellékeltem a nép boldogsáságra! :)

2007. április 24. 12:07  
Blogger FileWorth írta...

Marci, nekem ugy tunik, hogy megvan Capi sportiro utoda, ha szoke baratunk netan kirandulni vagy betegszabadsagra megy, jobb ha eszebe tartja, hogy az iberiai felszigeten is van meg 1 jo sport cikk iro, aki siman helyettesitheti tavolleteben, raadasul meg magyarul is tud ;)

2007. április 25. 8:30  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal