2007. január 30., kedd

Fakanál rovat

Egyszerű, de finom étellel kezdjük a fakanál rovat első részét.

Hozzávalók: csirkemell, barbacue szósz, dijoni magos mustár, zöldségek: mini sárgarépa, borsó (ki ne hagyjátok), kis fehér golyó, ez nem tudom mi, de ezt ki lehet hagyni, aki a képről felismeri annak gratulálok. És a leg lényegesebb, ami a helyi specialitás: oliva bogyó.
Az elkészítés pofon egyszerű az olivabogyó kivételével szép sorban belerakjuk a serpenyőbe. Aki nagyon előrelátó (esetleg 12 órával is), az reggel befűszerezheti a csirkemellet a barbacue szósszal és a mustárral. Lássuk:
Az olivabogyót nem igazán szeretem, de rájöttem hogy ez adja meg a támpontot az ételnek! Eszel egy olivabogyót, és olyan keserű, hogy a következő falat ennél csak jobb lehet, és egyből ízleni fog. Jó étvágyat hozzá!

(*én három napig ezt ettem)

Címkék: , ,

4 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Szia!

kis fehér golyók=?gyöngyhagyma
Gratulálunk a főzőcskéhez,és főleg köszi a közérthető leveleket!
Papa hiányolja a gratulációt a teljesítményéhez!
Milyen volt az almástáska?hasonlít a McDonaldsoshoz?

2007. január 30. 22:36  
Blogger Achilles írta...

Szia Marci!

Jól néz ki a kaja, én is kipróbálom amint kigyógyulnak a tyukok itt az influenzából...

Keep writing..

Jó a blogod

Achilles

2007. január 30. 22:46  
Blogger Marci írta...

Köszi a bíztatást Achilles! remélem híztál kicsit mióta láttalak. :)

Eszti, Papa: nem gyöngyhagyma, inkább krumpli féle állaga van. lehet hogy minikrumpli.
az almástáskát nem ettem még meg, a lasagnaból is maradt. sok is volt meg nem is valami jó.

szép teljesítmény volt. hogy sikerült?
2 hete a búcsúmeccsemen 2-8-ról fordítottunk, 5-9-nél gyorsan dobtam 2 hármast. igaz az elsőnél nem védekeztek, de a másodikat emberrel együtt :)

2007. január 30. 23:12  
Blogger Amanda írta...

Szia!

A fakanál rovatot imádják a lányok a cégnél és én is ( pláne ha arra gondolok, hogy milyen jó dolgom is lesz melletted.. ). Várjuk a következő részt!

puszi

2007. január 31. 11:51  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal