2007. március 5., hétfő

bwin

Kisebb karcolásokkal visszatértem a snowboardozásból. Itt tengetem az időmet az irodbában még este 8 felé is, kiolvasom a netet. Most láttam ezt a cikket: Talmácsi Gábor lelépte a mezőnyt az utolsó teszten
Kezdődik a szezon a motorsportokban! A hétvégén vettem észre hogy nem messze rendezik a rally világbajnokság katalán futamát is. Október 4-7-ig, ha jól emlékszem. Terragona közelében lesz, kb 100 km-re délre Barcelonától. :) Bár nem volt szándékomban, de múlt szombaton el is ruccantam arra felé, és ezzel lekéstem a repülőt Pestre. Felszálltam egy expressz vonatra Terragona felé, ami 40 perc száguldás után állt csak meg, így épphogy elértem a Milánó-Budapest járatot. Ahogy Gyuri mondaná, elkönyvelhetem a veszteség rovatba.
De térjünk vissza a tárgyra, Talma jó esélyekkel indul Katarban, egyértelmű hogy egyből fogadtam is rá.

GP of Qatar / Qualifying / A legjobb idő / Talmácsi / 333.33 Ft / 3.80
Gp Of Qatar / Race / Győztes / Talmácsi / 333.33 Ft / 4.00
GP of Qatar / Pole Position Top 3-ra fogadás / Talmácsi / 3333.33 Ft / 1.60

Ha valakinek esetleg van jó tippje kombinációra az jelezze! Néztem a bajnokok ligáját de nem találtam igazán jó ajánlatot. A PSV-nek drukkolok, de nem tudom hogy elég lesz-e a soványka otthoni győzelem. Mindenesetre egy idegenben rúgott góllal esélyesek lehetnek a továbbjutásra. PSV továbbjutásra 1.90-et fizet a bwin most... megéri? Elfogult vagyok, ezért egyenlőre erre nem fogadok.

A héten szobakeresés projekten vagyok, tegnap megnéztem egy szobát, azaz a tulaj nézett meg engem, de végül nem jelzett vissza. Hazafelé menet viszont egy ismerős gombózot pillantottam meg egy kirakatban! Hát nem gulab jamun volt?! A hétvégén hazatért delegáció egészségére ettem is egyet. Ezért nem érdemes odáig elmenni srácok!

Ma két szobát egyeztettem le: 1. házaspár 8 éves gyerekkel 2db 7,5 négyzetméteres szobát kiadna. zöld metróvonalon ami nekem jó. 350 euro. Hirdetés itt.

2. "nagy szoba, nagy apartman" jeligére kiadó egy szoba, 2 másik emberrel kéne megosztani a 100 négyzetméteres lakást. Lila vonalon, ami nem teljesen jó, de majdnem, +10 perc séta. Itt.

Ezek elég jónak mondhatóak, sajnos azonban még el kell menni "megnézni". Ami valójában fordítva történik, engem néznek meg a kiadók. 25 éves fiú, városlakó, tipikusan még az autóbiztosítók is feláron állnának velem szóba.

A lakáskeresés annyival nehezebb hogy jó minőséget jó áron szinte csak ügynökségen keresztül lehet találni, ami kapásból 1 havi bérleti díj + 2-3 hónap kaució + 1 hónap bérleti díj előre. A 30-40 négyzetméteres lakások 700 eurótól kezdődnek --> 4*700 = szűken számolva is 700.000 Ft-ot kell letenni egy minimál lakás bérletéhez.

Ebből a postból még az All Star hétvégét és Istvánkát hagytam ki. Szinte hagyományosan együtt szoktuk nézni. Maga a meccs nem különösebben érdekel, mert bohóckodás megy, de Istvánka és Andriska annó fel szokták dobi a kommentáraikkal. Idén Istvánka és Andi kilátogatott Barcelonába egy-egy 8000 Ft-os repjeggyel, amit még tavaly Augusztusban vettek. Sétáltunk egy kört és ettünk egy kis tapast, amiről majd később lesz szó.

Lényeg ami a lényeg, az All Star hétvégéhez visszakanyarodva, Jason Kapano 3-as versenyen aratott diadalán nyertem 1000 Ft-ot. High stakes GL!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal